START

Det är så sjukt svårt att starta bloggar, men jag känner att det är dags att göra ett försök. Footballwives är en blogg skapad av mig (Ella) och mina två bästa vänner Molly och Helena.


Molly Helena Ella

och det som får oss att starta den är inget mindre än våran tremånadersresa till Indien som sätter igång nu på måndag! Tjugo minuter över tolv sätter vi fart! Goa är destinationen.

Tanken var väl att vi skulle blogga under tiden. Allt för att lätta upp eran mörka, dystra höst som sakta men allt för säkert träder fram!

Jag och Molly har varit i Goa en gång tidigare i år, och allt som hände där fick oss riktigt ivriga att åka tillbaka. Vi träffade massa roliga människor och såg massvis med fina platser, så det är ju inte mer än rätt att ta med oss mellanbocken bruse och göra allt igen fast ännu längre!

Vi har dessutom gratis boende hos ett kärt gäng med fotbollspelare (därav bloggnamnet för er som inte hajar) vilket räddar en stor del av ekonomin så allt känns nästan för bra för att vara sant.

Jag tänkte göra ett inlägg med lite bilder och små berättelser från förra resan (mest för att få igång bloggen lite...) så stay tuned!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0